Sunday, February 1, 2015

JOM JADI SIHAT DAN BUAT BISNES DENGAN SHAKLEE

1. Nak cari pendapatan sampingan, tapi tak ada modal?

** InshaAllah, dengan shaklee, kita tak perlu fikir modal. Sebab yuran hanya RM65 dan dapat pulangan menguntungkan nanti. Yang paling best yuran adalah untuk seumur hidup. Ada juga dapat membership free dengan belian. Lagi untung..tak perlu modal banyak2.

2. Nak dapat income, tapi tak ada bakat nak berbisnes, tak ada bakat nak promote, malu dan segan

** Semua orang begini. Budak kecil, baru lahir juga belajar. Jatuh bangun berdiri, berlari. kita nak mengalah ? Malu la kat baby. Tak apa, saya akan ajar, bantu anda bagaimana nak mulakan, bermula lah, bisnes adalah sunnah. Cara nak atasi ada banyak. Jangan risau. Belajar dari bawah.

3. Masalah saya, saya kerja, dan nak keluar pergi pos barang la, apa la. Tak ada masa

**100% online dari shaklee. anda risau? kat UK, ikan pun jual online. Insha Allah, mudah hanya dengan hujung jari saja, dapat jana income dengan shaklee ni haaa...

4. Banyak ke bonus shaklee? Berbaloi ke saya masuk ahli ni?

** hehe. belum cuba belum tahu. Saya adalah antara yang berfikir begini dulu, Hakikatnya, saya dah berjaya capai sendiri punya performance. So, anda percaya? Hanya di rumah saya boleh buat, hanya di pejabat orang lain pernah dapat...anda? ada excuse lagi? babai la kalau gitu, sebab nak dapat duit, tak ada mai begolek-golek masuk dalam purse. Bantu suami, ibu bapa, jana kewangan keluarga. Jom buat bisnes dengan shaklee sekarang. Nak tak kewangan keluarga berubah? Lebih senang/ lebih banyak boleh memberi/ bleh menyimpan/ takaful anak-anak dan sebagainya.